Saturday, January 8, 2011

sabtu yg sarat!!!




sabtu yg sarat....tu lah yg aku lalui ms nk kuar semalam...
aku turun dari kolej dalam kul 10 pagi,then sampai kat ktm serdang tu kul n10.30...
pastu ko bayangkan la kitorg tngu komuter tu dari kul 10 lebih sampai kul 12.30 baru leh naik...
3 kali kitorg terlepas komuter tu...sebabnya,,sangat2 sarat dan penuh....
fuhhh.....dasat2 budak upm neh....
yg paling dasyat,bila time nak masuk komuter tu...berasak2,berkepit2....
sampai kena marah ngan abg polisi yg btugas kat situ...
hah!!..kan da kena...padan muka!!!..ahhaha....
camne tak marah,berebut2...
kalah nk pegi serbu syoping mall time year end sale tu tau!!
korg bayangkn la camne....
xsanggup aku nk kuar ari sabtu lagik!!
da serikkkkk....huhu...
kalo x terbayangkan tdung2 ngan kain2 ela kat jln TAR tu,xde maknanya aku sanggup tnggu
 sampai tiga komuter tuh...huhh!!!...

sampai sana lam kul 1 lebih....besela,,,,LEMBAP!!!
sampai je sana kitorg terus g serbu kepci...masing2 lapor duk nungu ktm td...
pas2 makan je,terus pg usha2 n beli brg...org kat sana plak,bapak ah......
ramai giler33.....huhu...sabor je la aku....
sape suh kluar ari sabtu....
hahaha...

gila siot duk sana...macam2 jenis tdung ngan kain ade...leh jd gila aku!!...
tp bila tkenangkan bajet xde,so tahan nafsu je la hak...huhu...sob3...
tak bley tlebih bajet hokey....
dan barang2 yg aku beli adalah.....ermmmm....
leh tahan gak...
hak3....




ni kain ela yg aku beli tu...5 psg RM 100.
.tapi aku ambik 3 je,2 lagi kwn aku yg rembat....
oh,sila abaikan cadar aku yg warna fink bunya2 bagai tu yerk???
ahhahahha.....



ni plak tdung,selendang ngan iner yg aku sempat rembat...
kali ni aku beli selendang n iner cotton..
bes pakai tau..xpanas n sejuk je...xde ar rimas je kpala aku ni bila bukak tdung.....
2 selendang ngan 2 iner ngan 1 tdung syria....tdung syria ni aku cadang nk wat g kebun.....
senang nk pakai dan selesa dan cepat!!....
oh,cam bese abaikan background fink tuh....
hahaha....


and last but not least omputih kata...
hahaha...
*
*
*
*
*


kerongsang.....
mcm2 jenis kerongsang kat sana...mcm2 warna dan bentuk....
murah plak tuuuu.....leh wat aku jd gila!!...huhu
ikutkan hati n nafsu aku ni,sume aku nk beli....
tp bila dfikir2kan balik bajet yg ciput tu....terpaksa aku lupakan...
huhuhu.....
korg tgk la kerongsang ni...kilat2 ag...silau mata aku menengoknya!!...
kalo g kat sana lagi la....huh!...sabor jela....dugaan2.....
kalau lah aku banyak duit....
semua....semua...semua....
aku beliiiiiiiiiiiiiiiiiiiii............
hahaahhaahahaha......
nasib baik aku tak kayaaaaa......
hahaks...






No comments:

Post a Comment

<3