Friday, January 14, 2011

*Bila Pempuan Masuk Ladang*

minggu yg sangat2 bizi dan letih...sampai aku xde masa nk hapdet blog nih...
kadang ada masa pom aku malas ...aku malas sebab aku letih...
aku letih sebab banyak keje...aku banyak keje sebab esemen banyak...
esemen banyak sebab aku suka tangguh2....muahaha...
bila da letih keje aku tido je....
kalo tak tdo pon keja aku mengadap pesbuk je hari2...
dasyat betol.....

oh,bebalik pada tajuk...kan xpasal2 melarat pulak bebelan aku nih..huhu...
hari selasa aku masuk ladang....
mula2 masuk aku memg sangat2 eksited la kunon nk tanam2 pokok nih...
maklumlah,xpenah lagi tanam2 ni...punya lah jakun...hahahaha...
kesian betol...anak sapa lah ni....huhu...

jam2 pertama aku kat ladang ok ag..wat keje sampai tak berhenti....
tp bila da nak masuk jam kedua,datang la penyakit2 semput n sakit2 pingang seperti perempuan tua....
kah3...skema ayt....huhuhu.....lenguh tahap cipanzi wehhh....
dh la cuaca panas,kena lak mencangkul-cangkul....sangat2 menguji kesabaranku yg tak cukup sabar ni...huhuu...

tapi walaupun letih sangat2 aku rasa puas sebab tak pernah lam hidup aku pegi ke ladang,pastu kena tanam2 pulak tu....pengalaman tu bebbb....ko,ada???penah???...muahahaah....
ok,xnak taip banyak2 coz mod malas da datang...so korg layang je gambar2 yg kat bawah ni yer....














berkebun ni memg syiok,tp sangat2 letih uols.....huhu.....
aku pom da mls nak taip2...kalo boleh sume nk letak gambar2......muaaahahah.....
so nanti2 ada cite aku hapdet ag....
tp bukan lam masa terdekat...
sangat malas hokeyyyyy....
hak3...





No comments:

Post a Comment

<3