Friday, January 7, 2011

bizi..bizi...bizi...

hai korg.....da lama aku x hapdet blog neh...tak tau nape malas bebenor nk menghapdet neh......
sebenarnya banyak nk cite,tp bila da lama lama sangat aku simpan,sumbat2 lam kepala otak neh.,sume memori da hilang...maklum la,da tua.....kah3.......
baru nk mgaku tua!...slama ni tak sedor diri....hahaha....

oh,back to my story,sebenarnya skrg da smgu haku masuk sem baru....sume dftar kursus da setel,jadual pom da dapt.....jadual aku pulak,mak aiiiiiiiiiiiiiii............bapak ahhhhh....
rabu ngan ahad je free sket...huhu....dh la sem ni aku ada 3 subjek amali...huhu....
yg paling  tak bess kena turun ladang plak tu..masuk bengkel elektrik ngan elektronik ah..huhu....
hitam la muko den neh yg da hitam....uwaaaaaa.....
tempek2 sunblok la banyak2 jawapnya....tu pom lom tentu ag leh blok matahari tu dr bakar kulit haku...huhuhu...nk wat camno.....redho jela...hak3....

sem ni berat sikit aku rasa dr sem lepas...huhu...awal2 sem da rasa bera...camno ah,ada 6 sem ag neh....sabo je la....ape2 pom,aku da pilih kos ni,so terima jela.....
chaiyok2!!...i can do it!!!.......
motivasi untuk diri sendiri...hahahaha....

ok,stakat ni jela dulu ek...da lupa da ape yg nk di cerita..otak den da beku!..ahahaha...
nanti ada ms aku hapdet ag...itu pom kalo free...hahakss....
anyway,gud nite.....
babai.....



No comments:

Post a Comment

<3