Monday, December 6, 2010

Lulur oh Lulur

Entry kali ni aku nk cite2 sket pasal lulur... aku tgk zaman skrg ni da mcm2 jenis lulur ada kat pasaran...da b'sepah2....pendek kata macam2 jenis ader...hohohoh...satu peningkatan yg bagus!!! 
tp ada satu jenis lulur yg aku suka pakai dari dulu sampaila skrg niiiii.......lulur kulit rambai bunga tanjung....kalo nk tau camne,korg tgk pic yg kat bawah ni...haaaaa.....mesti korg penah tgk kan??kan???....ekekekkekee....





tudiaaaa....pic besaq ag aku upload... biar korg nampak sket...kah..kah...kah.....over! 
kalo uols nk tau lulur ni banyak khasiat'y tau..antaranya leh buatkan kulit kita lembut "selembut kulit bayi"....bak kata iklan johnson baby....kalah baby tau..ekekkeke..selain dr tu leh hilangkan parut2 n masalah2 kulit yg lain mcm panau ke,jeragat ke,gatal2.....xpon kalau korang ada kurap2 ker.....ahahahaha....so, untuk yg ada pnyakit2 seperti tersebut leh la try pakai...muahahaha....

rege pom xde lah mahal sangat..1 sachet lam 1.50 jew...boleh la kalau stakat student cam aku neh...tp aku bese beli i kotak terus..nk jimat katakan..ekekkeke...






tadaaaa.....ni la 1 kotak yg aku beli tu.....aku ni memg tamak..muahahahah.....tp lg jimat kalo beli 1 dosen ni tau..leh kurg dalam RM 15.8 dlm 12 paket ada kat dalam....kalo beli satu2,
RM 1.5x12 paket da 18 henget...da jimat rm 2.2 kat situ....ermmmm....da lepas kalo beli buger sebijik tu..hak..hak...hak..... ;p


cara nk pakainya senang jew...campur ngan air sket,pastu gosok2 la kat mn yg korg suka..pastu biar kering jap baru bilas...senang jew,,kan??...untuk kesan yg maksimun,guna la dalam sminggu 2 kali hokeyyy...bese la,nk chanteq mesti la kena rajin....tak gtu uols???muahahahaha....
dan hasilnya,korg akan  dapat kulit yg lembut,chantik, putih dan gebu cam artis gtu....muahahahahaha.....






camni tau..ekekekekeke....


so stakat ni je dulu yer tawan2....lain kali aku hapdet lagi entri2 yg lebih m'bosankan dari yg ni.......muahahaha.....


*
*
*
*
*
*
wasalam


1 comment:

  1. ade jual katne eh lulur niyh? 1 paket untuk sekali pkai je ye?

    ReplyDelete

<3